so excited!!

semalam lpas buka kat Lemon Grass tu,
enady ajak g carik kerusi rehat nak letak kat hall depan tv tu..
jalan2 carik kerusi...terjumpa la dgn bahagian baby ni...
wah wahhh...sangat teruja ok...
tak sabar nak beli...
semua comel2 belaka...
aku gerammmm...
baby car seat ni mmg amat berguna utk aku...
aku kan plan nak letak baby kat nursery kat bawah opis aku ni je...
so, aku la yg kna hantar n amik baby nanti...

stroller ni pun berguna...
senang kalau nak g mane2..
takdela letih nak pegang baby sentiasa...
baby kan makin hari makin membesar, berat juga akan bertambah kan..
hehehe..benda alah ni, enady yang cakap kna beli...
senang dia nak dukung baby nanti...
not me ok..hiks=p
walker ni utk kasik baby imbang badan bila dah besar n nak belajar bejalan...

ni masih dalam pertimbangan nak beli ke tak...
perlu ke tak ek korang rase?

ni pun same...50 - 50
seboleh2nye aku tak nak ajar baby berbuai...
nanti susah wooo...nak angkut g mane2..

dan barang2 ni buat aku lagik gerammm...
comel sangattt...
sangat tak sabar...
baby, mama tak sabar nak tunggu kehadiranmu..
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...