so excited!!

semalam lpas buka kat Lemon Grass tu,
enady ajak g carik kerusi rehat nak letak kat hall depan tv tu..
jalan2 carik kerusi...terjumpa la dgn bahagian baby ni...
wah wahhh...sangat teruja ok...
tak sabar nak beli...
semua comel2 belaka...
aku gerammmm...
baby car seat ni mmg amat berguna utk aku...
aku kan plan nak letak baby kat nursery kat bawah opis aku ni je...
so, aku la yg kna hantar n amik baby nanti...

stroller ni pun berguna...
senang kalau nak g mane2..
takdela letih nak pegang baby sentiasa...
baby kan makin hari makin membesar, berat juga akan bertambah kan..
hehehe..benda alah ni, enady yang cakap kna beli...
senang dia nak dukung baby nanti...
not me ok..hiks=p
walker ni utk kasik baby imbang badan bila dah besar n nak belajar bejalan...

ni masih dalam pertimbangan nak beli ke tak...
perlu ke tak ek korang rase?

ni pun same...50 - 50
seboleh2nye aku tak nak ajar baby berbuai...
nanti susah wooo...nak angkut g mane2..

dan barang2 ni buat aku lagik gerammm...
comel sangattt...
sangat tak sabar...
baby, mama tak sabar nak tunggu kehadiranmu..

4 comments:

flovatedz said...

kem salam kat baby nanti tua antie!
hehehhe ;p

flovatedz said...

eh sory2 silap...pakcik bukan antie..hik3..

ibuafiqahhuzaifah said...

simpan duit banyak2 ana dari sekarang..
brg2 baby nie bukan murah tau...
mahal2...
permulaan 1st baby nie mmg byk pakai duit..
memacam nak kena beli..
nie berdasarkan pengalaman akak yg 1st dulu...

Unknown said...

weh,hang tunggu wholesale mydear ek kalu nak beli semua tu..aku dlu tatau,barang baby aku borong kat sogo,beribu gak aku habeh..like ibuafiqah said,menabung sebab mcm2 nak kena spend nanti..jrg brg baby wat sale giler2..
kalu nak tau wholesale tu bila,jeng jeng jeng jumpa kat umah bagi pengeras pekasam :D keh keh keh..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...