@ Lemon Grass, Alamanda

salam Ramadhan yang ke-7...
korang berbuka ape semalam...
aku...hehehe..
laksa lagi...
aku dah takde keupayaan nak masak la...
tapi ari ni kna masak..uuuu..
semalam ingat nak makan KFC, tapi bapakla punyer ramai manusia tgh beratur sampai pintu luar..
tak koser la nak nunggu...
sebelum tu dah cakap ngan enady,
nak makan KFC n nak tapau Laksa Lemon Grass...
disebabkan KFC terlalu ramai, makanya haruslah berbuka di Lemon Grass...
enady tak pnah makan kat cni...
tu yang dia macam tak boleh blah je nak makan kat Lemon Grass...
tambah2 pulak dia not that person was interested for laksa..
aku...?? aku mmg penggemar laksa...
aku mmg selalu makan cni...
sensorang pun ok je...
gambar ni aku tidak google ye, nilah laksa yang aku makan semalam...
terliur2 lagi sampai sekarang...nyum nyum..
harganya cuma RM5.90...
mmg berbaloii2...
enady makan ni...nasik lemak pandan...
dia dah tak tau nak makan ape..
agak mahal..RM9.90...
rasa...tak sedap mane pun...
tapi habis jugak dia makan..kate lapo..
ade ke enady kutuk2 aku..
eii, mama macam mak budak dah...
geramnye...yang dia tu bukan bapak budak to be ke...helloooo...
ramai gak orang makan kat sini...
full la time berbuka tu...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...