sate oh sate!

lama benor dah tak makan sate...
last makan sate bila ek...
haa...mase dinner Seksyen wang awam kat INSPEN ari tu...
hiks=p macam lame je, padahal baru je awal bulan 7 ari tuh makan...

aku tak tau la nama kedai makan ni ape...
yang aku tau...sate ni hanyalah macam gerai tepi2 tu...
macam mane nak cakap ek...
ala, kalau g alamanda tu, kedai dia macam stall2 kecik yang kat tengah2 alamanda tu...
yg ade jual jeruk, selipar murah depan Walk In tu...
hah..macam tu la...
sape yg tak paham...hurmmm...
asalnya kedai ni kedai mamak..eh restoran...
sebab ruang dia besar...
pastu kat tepi2 tu ade jual ikan bakar, sate...
macam2 la..
bagi tekak orang pregnen macam aku ni,
hurmmm...tak sedap sangat...
ntahla...tak teringin nak makan sate kot...
aku nak pizza hut sekarang ni!!
tapi takut nak kuar tempat2 awam macam tu..huhu..
bila la nak merasa...
oh ye, kan aku citer yang aku lepak umah kakak ipar aku...
kat Bandar baru nilai...
abg lan balik keje terus ajak kuar makan pas maghrib tu...
aku n enady siap2 mandi n solat bagai...
makan2 n terus balik umah....


tengoklah penguasaan orang2 berbangsa mamak terhadap perniagaan makanan...
sekarang ni merata2 kan kedai mamak...
ko pegilah celah mana...
mesti ade kedai mamak...
kat area umah aku tu pun ade..tapi mencekik darah sungguh...
air milo yang tak sedap tu RM2.00 ok..
mamak biasa je...bukan yang standard kat Bukit Bintang tu...huhu..
ish ape ni ngamuk2 ni...hehe...

lupe lak nak ucap tima kasih kat abg lan n akak...
tima kasih ye banje ana n ady makan sate...
ade rezeki banje lagi ek...
hikhikhik...
eh lupela nak buat entry makan2 lpas turun dari genting tu...
ade dalam draft ni lupa nak publish...
esok2lah ek...
nak balik dah ni...
hari ni enady amik..sebab semalam tayar keta pancit n tadi dia g tukar tayar baru kat kedai kawan dia di Shah Alam nun...
ok tata...
selamat malam...
nak bagtau jugak ni, hari ni aku tak yah masak..
hhihi..lauk banyak aku tapau dari opis ni..
tadikan jamuan...
tu esok2 aku citer ok...
babai guys...


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...