salam 6 ramadhan

salam ramadhan yang ke-6...
hari ni kehidupan diteruskan macam biasa...
pagi sahur macam biasa...
semalam berbuka luar biasa...
huhu..aku berbuka sensorang je..
enady balik lambat...kna outstation ke Balakong
jam 9 baru sampai umah...
aku makan laksa je semalam...
sila terliur ek tgk gambar...
gambar tu aku google saje...
kamera aku semalam tertinggal kat opis,
so, nan adolah gambar time aku berbuka sensorang..
dulu gagah jugakla ade hp kan..

perut aku ni susah nak telan nasik...
jadi nye, time berbuka takdela aku makan nasik...
sahur pun same, aku hanya minum susu n makan roti...
dah 2 hari aku tak masak...
kemungkinan malam ini pun aku tak masak..
enady mau blanje aku pule katanye...


1 comment:

IMANSHAH said...

Wah tak makan nasik?? turun berapa kilo dah??

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...