register Taska

pagi tadi, ikut kak irnie aka ibuafiqah g hantar Fiqah kat taska...
taska kat bawah opis aku ni je...Tingkat 1...
aku ikut sebab nak register untuk baby yg bakal lahir nanti...
kna la booking awal2...
sebab kat ctu ramai yang dah Q utk masuk kat ctu...
dekat sket ngan opis...
jadi, takde masalah la...
aku booking untuk masuk pada bulan Mei 2010 nanti..
: Fiqah dah pandai jalan.. :

: ni untuk baby yang berumur bawah 1 tahun 5 bulan... :

: tilam kna bawak sendiri.. ni Fiqah punye.. :

ni untuk kanak-kanak yang berumur 1 tahun 5 bulan ke atas...
ni tempat main...
ade tempat belaja n tempat tdo...lain-lain tempat..

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...