kagum aku seketika


ni kes mase g kenduri ain n anas la ni...
aku mmg tau yg wancik n ayahcik ~ mak ayah ain aka mak sedara aku aka adik ayah aku...
dorang renovate rumah...
dari sehari ke sehari aku nak g nengok umah wancik sebelum ain kawen ari tuh...
last2 mase ain kawen jugakla aku pegi...
tapi sehari sebelum la..kna la tolong ape2 yg patut kan...

aku sampai2 je...
tengok dari depan...
mak aih...giler kagum aku...
besooo nye....dapur...
sampai meremang2 la bulu tangan aku ni tgk umah wancik...
bukan nak membanggakan...
cuma nak share rase kagum aku ngan korang...

: nampak tak pintu yg terbukak luas tu, tu adalah pintu dapur ok....~ gambar ihsan oleh jivebumz :

: bilik air ade tab mandi..patutla adik aku, ika suka beno mandi kat umah wancik.. :

: dulu ini adalah bahagian dapur ye tuan puan.. dah dijadikan hall.. :

: dapur ala-ala bar.. :

: bilik pengantin yg first tu... keadaan rumah agak bersepah..maklumlah, kenduri kan..so, abaikan aje.. :

: dapur lagi... :

beruntungla anak2 wancik...
ayah kontraktor, no wonder la kan..rumah lawa macam ni...
hikhik=p
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...