Selamat pengantin baru buat Fida n Faiq..


selamat pengantin baru buat Fida n Faiq...
cantik nama..
F F gitu....huuuu...

dorang kawen kalau tak silap pada 14 jun 09...
seminggu lpas aku kawen...
aku tak dapatlah nak menghadirkan diri...
sebab 13hb tu kan majlis resepsi sebelah lelaki kat Pahang..

takpe Fida..aku wish je ek...
cantik kan..
macam princess...
Fida ni best fren aku mase form 1..
aku sekolah kat KL lagi mase tu...
Sek. Men. Wangsa Melawati..
ala dulu cukup dikenali sebagai sekolah pink..
sebab bangunan nye kaler pink...
tepi highway MRR2 tu je...tau kan...

kitorang sempat berbest fren selama setahun je...
sebab naik Form 2..
family aku pindah ke Kg. Gajah, Perak...
tahun pertama..adelah contact2 jugak...
bila dah lama2...dah ade kawan baru...
hiks..lupa sekejap kawan lama...
thanks to Friendster sebab temukan aku n Fida balik...
dan juga kawan2 lain...
contohnye..wan emy...
sahabat paling lama aku...
mi, ko still pegang rekod tu lagik...
dapat hobi baru iaitu..berblog...
sebab aku lak tu,...
hikhikhik...thanks emy...
klik sini klu nk tgk blog dia...

huhu..dah melalut aku citer ni...
oklah...
to Fida n Faiq..
semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat.....

note : 25hb ni..sorang lagi best fren aku mase kat KL dulu kawen...DZ n Hezry

2 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

wah fida dah kawen eh.. :) dia nampak ada isi sikit, kalau tak kurus je masa sekolah dulu.. hehe

S u H a I d A said...

ala..sedihnya..DZ tak jemput su datang..lupa la tu..=(

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...