selamat pengantin baru anamiera n knapp


selamat pengantin baru sayang...
untuk ana aka miera dan knapp aka sepet...
macam2 nama dorang ni..hehe...
sori na, lambat wish...
kebizian...

kawen dah kawan baik aku sorang ni...
aku doakan ko dan knapp hidup bahagia hingga akhir hayat...
amiinn,...doakan aku jugak ek na...

sori guys, gambar kawen ana aku takde...
aku tak dapat pegi...
so. tak dpt la nak bergambo sakan ngan dia...
dia pun tgh bercuti lagi...
maybe ari isnin ni baru dia masuk keje...
tgu dia apdet jelah...
tapi rozi n dayana pegi umah dia...
sempat jugak dia kirim kan goodies bag ni
utk staff2 opis kat cni..
staff opis aku ajela...
thanks ana dan knapp...
aku tak makan lagi..
sebab rase cam sayang je nak makan...
hiks=p

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...