our dinner last night

sekarang ni rutin harian aku mmg kna masak sarapan n makan malam...
cuba korang teka aku bangun pukul bape tiap pagi..???
kul 5 pagi tau...
nak buat bekfes utk enady bawak bekal g tempat keje...
korang mesti tgh sdap tdo lagi kan...
tapi takpe, aku suke je keje masak memasak ni...

telur masam manis
gulai lemak udang n kacang panjang

malam pulak, pas balik keje terus aku siap2 masak...
masak simple as i can do je...
enady ni jnis yg tak kesah...
makan je apa yg ade...
ikan goreng je pun takpe...
hehehe..terpaksa sensored...
cekci uuu.....

Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...