supper @ Nilai

hari khamis minggu lpas...
akak ipar aku pindah umah...
sebelum ni akak ipar aku dok kat Tanjung Ipoh, Kuala Pilah...
disebabkan husband dia aka biras aku lah kan...
keje bawak limo kat LCCT nun...
dan penat nk berulang alik dari LCCT ke K.pilah...
makanya, deme pun pindahle ke Taman Desa Chempaka, Nilai...
kitorang just tgu kat uamh jela...
bila dah sampai Nilai, barulah call kitorang...
tu pasaila takde gambo lori angkat barang2 semua...
: kak ngah n kak long :

penat gile angkat barang...
umah flat kan...sekali kat tingkat 3..
takde lift..huhu....
aku mengambil keputusan utk tgu barang kat bawah je...
dorang semua g angkut naik atas...

: apis n baby:

lebih kurang dlm dua jam lebih la mengangkut2 barang tu..
kul 12.30 tgh malam abg lan n akak bawak g makan...
kat kedai mamak...
family akak ipar aku ni mmg suke makan kat mamak...
aku yg tak berapa suke ni...
ikut ajelah...


: papa, cover perut tu....huhu :

tulah umah flat akak ipar aku...
model : enady...

pas ni..makin galak le aku ke Nilai3..
yuhuuu...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...