jemputan perkahwinan DZ + Ain

esok bersamaan dengan hari Sabtu 25 Julai 09...
aku ade jemputan kahwin kat Presint 16...
sahabat yang sangat lama tak berjumpa..
hanya jumpa dalam frenster saje...
tuptup..dah nak kawen ko ye dz..
aku wish awal2 lah ek...
Selamat Pengantin baru utk Dzuliyana dan Hezry...
tak sabar nk jumpa ko..

Wan Emy: take note...sila jgn lupa bawak adiah aku..huhu...dan juga kamera...


pada 02 Ogos nanti..sepupuku yang bernama Ain juga akan melangsungkan perkahwinan...
dulu aku tak berapa rapat ngan ain...
sejak dah besar2 ni...masing2 macam kuat je share masalah sesame...
insyallah ain akan kahwin dgn pilihan hatinya, Anas...


: motip gambar : ni adalah work area aku...sangat la tidak tersusun...:

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...