BSWP Nite


pada 18 julai yang lalu...
entry basi ye tuan puan...

Bahagian aku buat dinner...
agak besar besaran jugakla...
hadiah2 mmg best...
sebab dato'. datin..semua adela..tetamu VIP...
cuma majlis agak santai...
so, takde formal2 ek...
Dato'2 n datin2 mmg sempoi giler la...
siap nyanyi2 n poco2 lagi...

dtg lambat sket sebab adik2 aku ikut~~ ijai n anep...
dorang yg bersiap lambat...huh..

tak tau nk citer ape lagi..
layan gambar ajelah ek..

: ijai n anep..~ ko tunjuk ape tu dik? :

: aku adalah bertuah pada malam itu..walaupun tak dapat hadiah yg grand mcm vacuum dll .. dapat thermos je... :

: aku, anep, enady n ijai :

: hahahha..punyela aku nk tgu cabutan bertuah...yg dorang ni sampai dah tertdo2 dah...hahaha...lawakla..:


: kak ami dapat mattress..huhu..balik2 terus tdo ye kak ami...hiks=p :



: kekasih gelapku...~ kata yana.. =p:

: kak asmah pun dapat mattress :

: en. farihan, amri, yana n aku..:

: cikyati jugak dapat cabutan bertuah..ramai jugkla malam tu staff2 opis aku dapat cabutan bertuah...:

: yana, aku, epol, nurul n ima..:




: kak ami ngan 2 daripada 3 anaknye...with Tina n Hanis ..:

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...