aku akan kehilangan naufal 2 minggu!!

baby naufal akan dihantar ke umah neneknya...
sebab ibunya akan berkursus selama 2 minggu..
uwwwwaaaa....rindu Naufal....
mau aku demam2 ni rindu kat Naufal...
dahla sekarang ni mmg aku tgh demam rindu kat kak ami....
hakhahkhakahakah....pengsan kak ami kalau dia baca ni...
hikhikhik..
tapi kan...rindu Fiqah jugak...
ibuafiqah juga akan bercuti sampai hari rabu...
Hari Khamis baru keje...
alahai lamenye....

jom layan gambar2 Naufal ni...
comey kan...
eeeeiiiiiii....geram geram...rase nak geget je pipi dia...








Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...