first time aku masak utk lunch as a wife n husband

hehehe...
ari tu aku ade citer kan yang makan malam tu...
hah...kali ni lunch pulak...
kan seminggu aku cuti ni...
mmg aktiviti kat rumah sahaja...
dan juga minggu utk mmbesarkan badan...
hahaha..tu enady yg kate...
aku malam tak makan ek..hikhik...
gulai lemak telur...
enady yang minta masak ni...
aku ikut je...bagus...tak yah aku g kedai...
telur mmg dah ade ~ bwk dr Pahang..mak kasik..belen2 kenduri tu...
santan, aku mmg dah sedia awal2 yg paket tu...
kunyit pun same...
serai aku amik kat depan umah je...tanam sendiri...
sonang je masak gulai lemak telur ni...
kacang buncis ni aku tumis je...
taruk sekali ngan fishball...
hehe...kak ila mesti dah senyum2 je ni kan..
thanks to kak ila..aka jivebumz...
atas adiah mug2 ala english style ni...
nana ngan ady sangat suka tau..
dah guna dah pun...
dan juga ini..set sudu n garpu...
wedding gift from iza n jo...
thanks korang...

yg lain2 pun aku dah guna gak..
nanti aku tayang kat cni ek...

4 comments:

~Ain said...

masakan pertama yang kita sediakan untuk suami akan menjadi kenangan selama-lamanya..

Salam kenal ye... Jom lah singgah ke blog ain...

pRincESs_N said...

aiseh ko...wat aku trase gatal je nk kawen kan..saba N saba...

Ana Lyana said...

salam kenal utk ain....

Unknown said...

uit patutla nengok mug tu lawa semacam jerk..hihi


bile nak ajak akak g minum kat umah nana nie? eheh

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...