first time solat jumaat at Desa Pinggiran Putra

semalam last day utk aku n enady bercuti...
tak termasuk cuti sabtu n ahad ek...
jumaat...as usually...solat jumaat bagi lelaki...
kalau enady keje, dia solat jumaat kat masjid dekat ngan kilang dia...
hehe..g solat elok2 ye...
jumpa orang tu tegur2 la...
papa tu baru lagi kat cni...
tinggal la aku sorang2 kat umah...
aku layan game dalam laptop aku ni je...
hikhikhik...

oh ye, lupa nak citer,
orang2 keliling umah aku ni semua dah pandang jeling2 ngan aku...
ape?? dorang ingat aku bawak laki masuk umah..
oit korang ...aku dah kawen la...
takkan la aku nak buat signboard kot..
tulis macam ni "aku dah kawen!!"
hahah..tu keje gile namenye...
lagipun, ape aku nak takut...
sijil nikah ni sentiasa ade ngan aku...=p
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...