ke Ipoh Parade

lpas je balik dari kenduri Hawa n Rizal tu...
dalam kul 3 ptg...
ibu dah bising2 ajak jugak g Ipoh..
carik handbag dia..
sian ibu ye, dah lama nak carik handbag...
tapi takde sape nak bawakkan...
takpe takpe, meh along bawak meh..
so, ptg tu saya, en.ady, ibu n ika terus terjah ke Ipoh...
tapi, dah alang2 kuar ke Ipoh tu kan...
singgah jap Riamoda kat Simpang Pulai tu...
nak beli kain langsir yg tak cukup tu..
sampai kat sana..
berlaku insiden yg saya sendiri pun tak sangka akan jumpa dia kat ctu..
huhu..
saya jumpa ex-bf saye..sham..
lame jugak nak cam dia...
sebab dia dah ade janggut n jambang kan..
sedikit serabai n selekeh...
dulu mase bercinta ngan dia takdela teruk mcm tu...
dan dia juga dah kawen...
tahun lpas kalau tk silap bulan 10 kot...
ade jugak dia ajak, tp saya ade hal lain...
gambar nan ado la, kang dia perasan lak dok snap gambar dia..
lagipun bini dia ade..hehe..kang naya plak kang...
mase nak kuar tu baru tertembung n saya tegur la..
dan terus bagi kad kawen saya...
kad mmg dh standby dlm beg ni haa..
en.ady mase tu dok usha ajelah sebab dia tgh smoke kat tepi pintu...

dah say hye hye bye bye tu...
saya terus g kat En.ady...
saje tanya dia,

S : papa, tau tak sape tu?
E : eleh..tau...ingt papa tak tau ke...
S : sape??? mana papa cam..??
E : yg dalam gambar tu apeeee....
S : papa tak marah kan?
E : taaaakkkk...sambil buat muka berlagak dia tu..
huh! ckp tak suka dia buat muka macam tu..
action lebih ni...konon2 dia lagi hebat dr sham tu..
daaannn, walaupun sham tu dh serabai2 tu pun dia knal lagi tau...
papa.. papa...
suka muka dia mase ni...nampak sweeettt je...dah lari topik ni..
mase nak balik tu pun, saya nampak gak dgn lirikan mata ini...
ceyttt, ayat tak blh blah ana...
hahahahha...
saya nampak sham tu usha je dr jauh kitorang masuk keta..
sori sham...
zaman kita dah berlalu...
nanti2 la saya story pasal sham ni...
tak lama pun saya bercinta ngan dia..
adela dalam 2 bulan mcm tu..
eh dah dah..stop..

lpas balik dr Riamoda,
terus gerak ke Ipoh Parade...
lame gile tak jenguk kat cni..
zaman2 diploma dulu rajin ngulang2 Ipoh ni..
kira dah khatam la Ipoh ni...
sekarang pon naseb baik inggt jalan lagi..terus carik parkson...
carik tempat beg...
ibu g carik beg yg dia berkenan, saya ika en.ady hanya lepak2 kat kusi tu..
penat wooo jalan tawaf satu Ipoh Parade ni...
dah jumpa beg yg berkenan tu...
alahai harga dia...
RM 79.90....
ibu kate, tutup mate jelah...
n beliiii!!...
dah dapat beg, ingat nak main bowling...
tapi mcm tak sempat sebab 7.45 mlm tu ade bola..
Man U lwn Middlesbrought...
terusss balikkk....

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...