jumpa yana + amik kasut

akhirnye ketemu jua...
last kita jumpa bila ye yana?
rasenye mase kat kedai mamak Seksyen 27 ari tu kot..
dulula..
mase aku keje kilang lagi kan...
mase tu ko pakai kancil lagi...
hikhikhik..
tepat jam 4 ptg aku dah tercongok kat McD, Alamanda...
sampai ngantuk2 aku tgu yana ni tau...
nk order makan, mase tu ramai gak org kat Mcd..
kang takde tempat lak kang...
tgu ajelah...

dlm 4.20 ++ la..
sampai jugak minah ni ngan bf terchentanya.., Shah...
sembang2...lame jugakla...
nasib la si Shah tu peramah jugak..
takdelah aku malu tgk org hensem ni..
hehehe..
eh yana, pandai ko pilih kan...
matching je korang tau..

jumpa ngan yana pun ade sebab gak..
sebab nk amik kasut yg aku order kat dia..
dan juga bagi kad kawen aku...
hehe...

thanks to Shah n yana sebab kasik aku posing kat kete yg sangat cantik tu..
aku tak tau ape name kete ni,
bila aku tunjuk kat ady, baru dia ckp..
name kete ni Mazda RX8..
ooooo....
tapi yana kate, yg penting nampak kasut dia yg merah tu..
hahahha..jom kita zoom sket...
hikhikhik
cantik kan..
aku pun dah beli satu tau..
kaler itam..
nanti aku jaja kat blog..

3 comments:

nenekrock said...

x sabar nk tgk kasut ko honey =D

pRincESs_N said...

ensem2 bf die..perghh..mazda tuh....

lyana said...

huhuhu malunyer aku ana.. anyway thanks promote kasut aku... mmg lama x borak dgn ko.. xlama lg ko nak khwin dahh.. whuaaaaaaaaaaaa

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...