agenda minggu ini

dah kul 3.20 ptg...
aku masih di opis...
ikutkan hati nak balik dah kul 3 tadi...
tapi ade kerje nak buat...
keje ape...?? hehe..
mau ketemu sama itu cewek cun...
si yana la...
dah berbulan2 aku ngn dia plan nk jumpa...
tak jumpa2 jugak sampaila sekarang...
bese la tu fotografer...busy memanjang..
betui tak yana..wakakakaka...

janji kul 4 pm kat alamanda..
nape kat alamanda?
sebab boyfrennya mahu shopping2 kat ctu...
ekekeke..

huhu..lame tak jumpa yana...
ala, dahla aku adalah selekeh ari ni...
jumpa plak ngan org cun n cute...**puji ade mkne ni..hahahha...
sangat la terendah diri aku ini...
uiii ayat ape ni...=p

jumpa yana nak kasik kad kawen...
boleh la pas sekali kat kawan2 yg lain..
mmg takde mase dah nk jumpa yg lain2 tu..
harap ampun maaf ye korang...
mane yg jauh2 tu aku pos aje la..

lagi satu sebab nk tunjuk kasut baru dia...
huhu..kasut yg aku booked ari tu dah ade org amik..
uwwaaa...aku tau sape yg amik...huhu...
takpelah, aku tak kesah pun ..
salah aku gak kan sebab lambat bayor....hikhikhik..

pas jumpa yana, terus pecut g umah enady....
amik dia n mlm lepak umah sepupu ku, abg gee n kak shima..
ade bola maaa ari ni..
man U vs Arsenal...
lauk je tu...leh menang la..kuikuikui...
wahai arsene fans, jgn mrh aku ek...
g marah kat fergie...dia yg ckp macam tu...=p

then, layan Final AF....
esok ahad...
rehat2 je kot..
oh ye, aku nk siapkan aku punye sapu tangan...
nanti nk buh dlm goodies bag...

oklah, nak chow dah..
kul 3.30 sudah...
tata..
selamat berhujung minggu...
sayang uolss...

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...