tag zaman budak kecik

CERITA ZAMAN KECIL ANDA

>>> SILA PAMERKAN GAMBAR ANDA KETIKA KECIL (MAXIMUM GAMBAR ADALAH 5 KEPING)

boleh tak???
sekali banyak keping aku letak...
hahahah...
punyalah banyak gambo2 mase kecik..
tu pun ade lagi sebenarnye...
tak dan scan je...

>>> SILA PERIHALKAN GAMBAR TERSEBUT (CTH: TIKA@SEWAKTU BILA, DIMANA, OR ETC)

banyakla nak citer...
lagipun dah tak ingat..hehe

>>> TIKA INI ANDA MERUPAKAN ANAK YANG KEBERAPA DALAM KELUARGA

saya anak sulung dari 5 beradik...3 pompuan 2 laki

>>> PERIHALKAN TINGKAHLAKU/TABIAT/PE'EL,PERANGAI ANDA WAKTU ITU

ibu aku cakap, aku ni kuat menangis, kuat merajuk...
bukan ibu je yg cakap..
makcik aku pun cakap..
hahahaha...sekarang tak lagi tau...
behave behave..

>>> KONGSIKAN BERSAMA TAG INI KEPADA RAKAN ANDA (MAXIMUM 15 ORG)

ramai la...

ana aka miera
widydib
nisahebat
neezareef
sis lin
prettydyana
kak attyfir
adreyna
eidafatiha
cikian chumel
fazemy
misswawa
suehaida
zack-u
princess N

hah! hambek ko...ramai kan...kpda korang2 yg kna tag tu, sila lah buat ye...tq...

note : ok kak ila aka jivebumz...nana dah setle buat tag akak...=p


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...