meja makan free

last weekend, saya g umah makcik saya kat port klang...
dorang tgh renovate rumah..
so, adela barang2 yang tak nak pakai dah...
termasuklah meja makan ni...
tu yang makcik aka ucu bagi kat saya n en.ady...
lagipun elok lagi...
sayang nak buang...hehe..
nampak kan rumah saya kosong aje lagi..
alahaiii..papa...bila nak kasik sofa ni..=p
meja makan tu tak pasang lagi...
ari tu tak sempat nak pasang..
nanti2 lah pasang..en.ady yg pasangkan huhu..
along kecik (baju hijau) n adik bongsunye...alia..dan juga brown saya..
mase nak balik tu..bawak dorang round2 jap kat sekitar Putrajaya...
alamak, apsal nampak gemuk lak ni..adoyyaiii..
faktor baju ok...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...