thanks to akim

thanks to akim aka bf rozi
dan rozi juge..:-)
sebab sudi jugak bawak kitorang ni jalan2 naik kete best..
blanje makan pon kat tempat best..
dah jadi fav plak restoran Limau Nipis ni..
aku suke tgk dorang ni..
sweeettt je...
rozi..klau cakap phone..alahaiii...
boleh cair tau...=p
aku order nasi ayam n ayaq limau nipis...
sape yg tak tau tempat ni, restoran ni ade kat bandar baru bangi...
seksyen bape aku tak tau...=p
google je kat internet...
sempat jugak aku snap gambar candid deme ni...
hikhikhik...
rozi..aku dah terbau nasik minyak ni...
kasik cepat sket eaa...=p

semoga korang berdua kekal bahagia hingga akhir hayat...
sayang korang...muah muah...:-)

7 comments:

nenekrock said...

alahai rindu kat rozyyy
restoran ni depan PKNS kan
tingat pnh gi mkn sini
satu kedai ijo
i loikeeee
tp sayang pas balik dr mkn situ
muntah2 den sbb perut kosong msuk ayaq limau
muntah ijo ko haks :))

attyfir said...

kty pun selalu g sini..

pRincESs_N said...

sek8 yunk.....ooo..dtg bangi x roger N....

AkuroSan said...

salam. saya nak beri kamu 'beautiful girl award'. jemput amik kat blog saya ya...

kojah said...

adehhh terliur cendol tuhh

Ilyani said...

br g lastweek kedai ni...mmg sodap air tu...uhu... :)

Neeza.Areef said...

air ape tuhh..npk sedappp jekk

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...