thanks to akim

thanks to akim aka bf rozi
dan rozi juge..:-)
sebab sudi jugak bawak kitorang ni jalan2 naik kete best..
blanje makan pon kat tempat best..
dah jadi fav plak restoran Limau Nipis ni..
aku suke tgk dorang ni..
sweeettt je...
rozi..klau cakap phone..alahaiii...
boleh cair tau...=p
aku order nasi ayam n ayaq limau nipis...
sape yg tak tau tempat ni, restoran ni ade kat bandar baru bangi...
seksyen bape aku tak tau...=p
google je kat internet...
sempat jugak aku snap gambar candid deme ni...
hikhikhik...
rozi..aku dah terbau nasik minyak ni...
kasik cepat sket eaa...=p

semoga korang berdua kekal bahagia hingga akhir hayat...
sayang korang...muah muah...:-)

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...