tag by jivebumz

5 TABIAT BURUK DI ZAMAN PERSEKOLAHAN

- ape ye..hah..dulu mase form 2 n 3 suka nau pakai kain labuh2 n tudung pendek2..tapi bila dah naik form 4 n form 5, keinsafan melanda...so, saya pakai kain tak senteng n tak labuh...tudung pun same..

- dulu mase sekolah menengah dah ade boyfren, satu kelas plak tu..bila balik sekolah mesti nak balik sesame...maksud saya beriringan la...dia naik moto saya naik beskal je..~ eh tu tabiat buruk ke...hahahaha...

- cakap ngan ibu, petang ade kelas tambahan..mmg ade la tapi balik tu sempat lagi dating..hikhikhik

- tdo dalam kelas..jarangla..bila naik jadik budak kampus je kerap tdo dalam kelas..

- bersembang tu perkara wajib la kan...saya bukan budak yang pendiam ye..hehe


SUBJEK KEGEMARAN ANDA... KENAPA??

- Pend. Seni : sebab saya suka lukis n kaler2...

- Rekacipta : sebab kelas dia mesti dok kat lab, boleh main game..mase tu internet tak didedahkan lagi

- Matematik : suka sebab minat mengira...dan cikgu nye sekali..Cikgu Ghazali GTO..hahaha

- kimia : sebab banyak ujikaji...best tau..


3 SUBJEK YANG ANDA TIDAK SUKA... KENAPA??

- Sejarah : sebab tak suka la..ntah, malas baca yang panjang2 lebo tu kot...tapi saya suka cikgunye...Cikgu derih, asyik buat lawak je, tapi cikgu displin ni tau..

- Fizik : tak suka sebab cikgunye malas nak ajar..walaupun cikgu sapura tu baik..mmg dia baik n lmah lmbut orangnye..

- Add math : ni pon same, cikgu sapura jugak yang ajar...tak suke..tu sebab saya fail...hahaha


APA YANG MENARIK PADA KAMU...?

ok ow..alamak...menarik???

- orang kate saye cute ...ngehngehngeh org kate la...

- orang kate saye senyum nampak gigi cantik... orang kate jugak..

- orang kate saye senyum manis...orang kate jugak..

- adeii, saye kate??? saya biasa2 aje dong...suka kawan n peramah n suka senyum...


KAMU PALING SUKA...?

- ade duit banyak..best tu, boleh beli macam2..duit oo duit...

- berjalan tempat2 menarik, setakat ni saya dah pegi, bukit fraser, genting, langkawi, Penang..
teringin nak g cameron, sebab nak petik buah strawbery,..


ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA..

- mm...ape ye, duit kot...~ hahaha nampak sangat mate duitan...yelah kan, kalau nak g mane2 takde duit, tak boleh jugak kan...

- family n en.ady...mati saya woo...


SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR SIAPA YANG ANDA HUBUNGI..?

kalau dulu selalu call en.ady, tapi bila dah nak dekat kawen ni, kalau rase nak tdo tu, saya tdo je...
samela ngan en.ady, dia tdo pun main tdo je..takde nye dia nak call saya...

mmm..nak tag sape ye ....

ibuafiqah

amigrow

prettydyana

fiza aka mamaqaisz

neezareef

nenekrock

pu3anna

buat ye...tata...

note : ok kak ila selesai sudah tag ku...

3 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

hahahaha..
tepat skali tekaan ku
bahwa nama ku tersenarai...
nanti ble free fieza buat erk..

Neeza.Areef said...

td baca kt cutemiut telepas dia x tag sesapa..skali sini kena da..
:p

Unknown said...

bagus bagus kasi 5 markah penuh..hihi

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...