selamat bertunang suehaida dan rizal

cantikkan...???
alahai..sweet nye kaler ni...
toinggg..mulalah aku terpk nak tukar kaler ni..
hehe...padahal barang dah beli ni...huhu
ni suehaida...
kawan lame saya mase sekolah rendah...
kecik je orang nye...
sori sue...
tak dpat dtg mase hari bertunang sue ni...
padahal dekat je kat kampung saya nun...
dia buat majlis kat Ipoh...
saya tak dapat dtg sebab mgu ni saya nak balik...
pokaila den kalau balik tiap2 minggu...
minggu ni balik sebab sepupu saya kawen...

3 comments:

attyfir said...

memang sweet sgt kaler tu.

pRincESs_N said...

canteknyerr...wuaaa...nk gak ade pelamin gtu...beshnyerr....

S u H a I d A said...

hehehe..korang pakat2 ek nak cerita pasal su ni?hehe..ok2..takpe..tunang je..nanti kawin wajib datang tau..hehehe

thanks yana..'promote' su..hahaha

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...