layan game

malam tadi,
disebabkan saya tak mau pk pasal makan n lapar...
saya layan game...
tapi taklah lapar sangat pun...
haus pun tak...
tapi bila main game tu, mmg tak pk langsung pasal lapar n nak makan...
yesss..dah 2 hari saya tak makan malam...
huhu..eceh...baru dua ari dah nak berlagak kan...
mmm..takpe, kita tgk petang kang...
berat turun tak...
oh ye, ptg kang saya ade treatment..kul 6 ptg
memula layan game gitar..tapi ya amatlah susah nak menang nye...
apsal main kat umah abg gee senang je...huhu...musykil jap...
last2 layan game buat cake...
tapi macam bosan gak..
jam dah kul 11.30 mlam..
jom tdo la...hihihi..
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...