breakfast hari ke-3 secara diet

bila kita ikut healthy diet yang diberi dan takut kna marah ngan sharon~consultant yg bertanggungjwb mnjaga saya...
automatik bila makan bnda2 alah ni..
terus kenyang...
kalau selalu tu..kalau makan roti aje kan...
perut mesti cepat lapar..
nak makan nak makan...=p
tapi sekarang tidak lagi..
tambahan pulak keje kat opis makin banyak...
so, tak terasa lapar nye sampai la kul 12.30 tgh
haa...kul 12.30 tu mmg dah berbunyi perut minta makanan...
dia cakap..aku nak makan aku nak makan...
hahahahaha..sempat lg buat aksi...pui..
so, ari ni saya makan roti wholemeal yang terhangus sket...
di sapu ngan kaya...
dan juga plain milo...
mintak2 la tahan sampai kul 12.30 kang...
hihi..
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...