seluar murah je


mmm..entry ni saya tujukan pada fieza a.k.a ibu azwar qaiszar
sebenarnya segan pulak nak citer kat cni..
tapi demi tak menghampakan harapan seorang kawan saya ni aka fieza...
saya postkan jugakla...
***************
hari tu dia ade bertanya,
seluar yang mase saya pakai mase lompat2 kat kompleks sukan air putrajaya tu kan...
saya beli kat mane..

hehhee..malu arr nak cakap...
saya ni mmg payah nak dapat carik saiz seluar2 yang branded2 tu kan...
jadi nye semua seluar jeans saya adalah comand2 je...
murah2 je...
seluar jeans yang berjenama eve...
RM 13.90 sahaja...
saya beli di pasaraya sakan, jengka, pahang...
rasernye pasaraya sakan ni dah ade banyak cawangan dah...
kat kg saya pon ade...kampung gajah...
mmg seluar pakai buang saje...
dah banyak helai saya beli seluar jnis ni...
sedap sedap di pakai...
dan yang paling best ade saiz saya..yey...
walaupun kna ote la sket kat bahagian kaki tu...
saya kecikkan sebab nampak besar macam seluar org indon selalu pakai...
buruk je bila saya pakai...
yang paling atas tu kaler mase saya beli seluar nye kaler hitam...
tapi dah banyak kali pakai n basuh, maka pudarlah dia...
yang belakang tu kaler biru, masih belom pakai lagi..
that's y le kaler dia nampak cantik...

ok fieza..harap puas hati yer...

4 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

ana..terharunye fieza anak buatkan entry ni tuk fieza...hiks...
ala ana..x kisah ler murah ke mahal..yang penting ade size suar tuk orang cm kite ni....hiks..
ana, fieza kompom nk kirim sehelai tau...

size yang serupa...
thanks ana...
love u...mmmuaahhh!!!..
sayang ana...
huhuhu...

ct rahani said...

ana, x kisah la murah ke mahal.. yg penting selesa utk dipakai.. ye x.. :D

pRincESs_N said...

wahhh...murah yunk...bley jual kt blog ni..cnfirm laku yunk...

azlishukri said...

yg penting sedap dipakai..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...