ade org kate ni trademark saya..ye ke?

salam ceria di pagi jumaat...
nak citer sket la...
ade org perasan plak yang saya selalu bila amik gambo je,
mesti saya senget kan muka...
macam gambo kat atas ni la...
heheheh..ingat kan takde la org perasan...
rupenye ade...hiks :p
ramai je kan yang amik gambo senget2 ni..hhehe...

nak tau nape saya selalu posing mcm tu...
haaaaaaa...tgklah gamba kat atas ni....
nampak tak muka saya sangat tembam n bollaaatttt...
hehe...
walaupun mmg muka saya adalah bulllaaaattttttt...
mmm...bukan tak suka gambo bulat...
tapi saya malu ler...hiks =p
dahla kat opis ade org gelar saya ni erlina..hahaha...
erlina tu budak opis sebelah...dorang kate dari atas sampai bawah same je bentuk nye...
muke pon lbih kurang...
cuma yg beza, erlina tu rendah sket...hehe..jgn marah na...
itu saja sekian...=p

p/s : gambar di atas adalah gambar ari ni...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...