ade org kate ni trademark saya..ye ke?

salam ceria di pagi jumaat...
nak citer sket la...
ade org perasan plak yang saya selalu bila amik gambo je,
mesti saya senget kan muka...
macam gambo kat atas ni la...
heheheh..ingat kan takde la org perasan...
rupenye ade...hiks :p
ramai je kan yang amik gambo senget2 ni..hhehe...

nak tau nape saya selalu posing mcm tu...
haaaaaaa...tgklah gamba kat atas ni....
nampak tak muka saya sangat tembam n bollaaatttt...
hehe...
walaupun mmg muka saya adalah bulllaaaattttttt...
mmm...bukan tak suka gambo bulat...
tapi saya malu ler...hiks =p
dahla kat opis ade org gelar saya ni erlina..hahaha...
erlina tu budak opis sebelah...dorang kate dari atas sampai bawah same je bentuk nye...
muke pon lbih kurang...
cuma yg beza, erlina tu rendah sket...hehe..jgn marah na...
itu saja sekian...=p

p/s : gambar di atas adalah gambar ari ni...

6 comments:

said...

yanie pun suka posing senget sket

kang kalau betul2 depan..

boolat betui muka daku.

hehehhe....

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::

Unknown said...

comei ape bergambo cam tu..hehe trademark pon trademark la kan..hihi

attyfir said...

trademark..janji comey.ttp anggun..menawan..hehehhehe

@nu@r said...

bukan ker kat sebelah sana ade jerawat?.. hehe.. gurau jek.. pompuan suka amik gambar mcm tu kot..hehe.. suma tgk sama jek..ahaks!

pRincESs_N said...

huhuhhuhu....x kesah cane pon gaya...ttp menten cute okeh...

Hayati said...

wahh2....berseri2 lew muke.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...