kapel of the year kah?

Blogger JIVEBUMZ said...

haha ko mmg nana selalu kenekan ady yer.. cian die..hihih klako la korang nie kan

bleh bg award "the best capel of the year ar!!"

January 6, 2009 12:23 PM

Blogger Wawa_Nadwa said...

Hepy belated bufday tuk pakcik ady.
hehehe.
semoga cepat2 kawen krn tak sabo mkn nasik minyak korang. =)

wawa ske tgk kamu dgn tunang kamu. nmpk sgt bahagia.
jelesss nyerrrr!
hahahha!

January 7, 2009 9:51 AM

Delete
Blogger fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ana ngan tunang ni mmg sempoi ler...
sporting habis..smpi leh amik gmbr melompat lebih tinggi...
huhuhu....

January 6, 2009 5:01

****************************************
terima kasih pada yang mendoakan saya dan en.ady kekal bahagia...
saya turut mendoakan anda semua kekal bahagia seperti saya...
saya terharu sangat....

hubungan saya dan en.ady telah hampir 3 tahun 8 bulan 2 minggu 4 hari lamanya..~ hiks =p tgk kat Daisypath.com...
banyak kenangan suka duka...
betapa susahnya saya dan dia mempertahankan hubungan sedia ada...
perkenalan yang tercetus pada 20 April 2005...
tatkala saya baru hari pertama bekerja di sebuah kilang di Shah Alam...
dialah yang saya jumpa dahulu...
yaa...dia adalah bos saya...
seperti biasa...untuk permulaan tiada apa2 perasaan yang bermukim di hati...
niat saya hanyalah untuk mncari rezeki..
kuatkan semangat utk bekerja..
tambahan pula saya seorang sahaja perempuan di department itu...
banyak juga kumbang2 yang meganggu...
tak ku hiraukan...dan sentiasa terbela oleh bos ku itu...hehehe...
dari situlah timbul bibit sayang menyayang antara satu sama lain...
tetapi masing2 ego...
Hicom teck see la yang mnjadi saksi antara kami berdua...
selama 3 bulan kami memendam rasa...
saya masuk kembali ke semester akhir di uitm perak...
di kala itulah, hati tidak tertanggung kerinduan...
enam bulan berlalu begitu perlahan sekali...
kami berhubung semula....
antara sedar dan tidak...bila masa ntah kami bercinta...
itu sebab lah saya ambil tarikh saya mula2 jumpa n knal dia iaitu 20 april 2005...
*******************
bermacam2 cerita sedih, gembira, geram sepanjang itu....
tuhan tetapkan hatiku walau seburuk mana pun dia..
jika dia adalah jodohku...
saya akan terima seadanya....
sehinggalah sekarang....
kami perkuatkan lagi ikatan kami dengan melangsungkan pertunangan pada 9 Februari 2008 yang lalu...
hubungan kami semakin kuat walaupun ada lagi dugaan yang amat menyakitkan hati...
hancur luluh hati ini...
saya hanya mampu bersabar.....
kepercayaan ku hampir tergugat...
tetapi....
hati ini..hati kedua2 nya amat kuat untuk menidakkan dugaan2 itu...
terima kasih papa kerana membahagiakan mama, mengasihi mama, menyintai mama sepanjang hayatmu...
diri ini amat lah menyintaimu sepenuh hatiku...
semoga kita berdua terus sama2 mengasihi, menyintai, menyayangi....
tabahla menghadapi dugaan2 yang menghalang...
sesungguhnya aku amat menyintaimu papa.....
******************************************
-end-

maaf uols...tiba2 hatiku jadi sayu....
bukan untuk menagih simpati atau ape2...
cuma luahan hati di blog sendiri..=)

dahla...taknakla sedih2 kan...
jom layan gambar stat mula2 saya knal pakcik ady ni..hehe

TAHUN PERTAMA ~ 2005
ni mase ka kilang Hicom tu tahun 2005~ saya kurus kan..hehe
mase ni dah rapat sket dah...nilah bos saya..hehe..time ari sabtu ni...
konsert sure heboh ~ belum lagi tukar ke jom heboh...di bukit jalil...
kat kampung dia...Jengka 17, Pahang...first time jumpa mak n abah dia...

******************
TAHUN KEDUA~2006
genting...
Tasik Raban, Lenggong, Perak...
Lumut, Perak
********************************
TAHUN KETIGA ~ 2007
dia temankan saya untuk interview keje gomen - 09 Februari 2007

***********************
TAHUN KEEMPAT....~ 2008

kat ulu bendul....
mase ain bertunang...

###tinggal beberapa bulan aje lagi hari bahagia saya...
tak sabar nak kawen.....lalalalalalalala...hiks :p

to kak ila aka jivebumz :
kak ila bnyak tau jugak kisah nana kan..
macam mane nana gaduh, nangis, suka, bahagia....kan kan...
hiks :)
semoga kak ila juga bahagia hingga ke akhir hayat...
cayang kak ila...

13 comments:

ct rahani said...

semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;D

fazemy said...

Yeh aku bleh bukak blog ko kat rumah je. ahaks. Wahh syahdu la plak. Ok aku doakn moga ko cepat2 kawin tau. bila dh kawin dugaan dia lg mcm2. tak sama masa bercinta. apapun smoga korg 2 kekal bahgia hgga ke akhirnya. cinta mmg byk pengorbanan.

Unknown said...

ello nana cayang,
akak ucapkan tahniah dan syabas kerna hubungan kalian sampai ke tahap sekarang.. moga kalian lebih tabah menghadapi dugaan mendatang.. kuatkan semangat jangan selalu majuk sangat kang fed up en ady tu kang..hihih dan semoga hubungan kalian sentiasa diberkati ALLAH dan dipertemukan jodoh dalam suasana yg paling terindah dalam hidup kalian ya! xsabar2 nk makan nasik minyak dah nih.. lapo lapo.. hehe

k luv u cyg..muuuaaahhhh

Dyana said...

wahh...entry nih yana suka baca...hikss....jeles lak tgk org bhgia....smge brbhagia yup....hehe....

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

ana,
fieza doakan ana bahagia sehingga keakhir hayat..
shahdu woooo baca entry ni..
tp skali skala terkenangkan masa mula2 bercita mmg best kan...
huhuhuh

I.L.Y.A.N.I.E said...

semoga kekal hingga ke akhir hayat..

kagum la..

bertahan lama tu..

sgt kuat semangat..

nanti kawen jemput tau..hehe

=)

pRincESs_N said...

N doakn ana bahagia bsame2 en ady...korg sweet sgtt...

kawen jgn lupe jmput taO...

attyfir said...

semoga sampai ke jinjang pelamin..dah bahagia ke akhir hayat..

tkb tu..team ketupat bawang..hehehe

widydib said...

semoga bahagia ke akhir hayat...
cepat2 kawen...

.::c!kzUrA::. said...

yup..mg akak kekal bahgia ngn en ady tu..aminnnnn!!!

nnt kawen jgn tak ajak lak..ahaks!! :D

Anonymous said...

nanti dah comfirm date utk d satukan jgn lupakan akak yerrrrr..heheh..suka tgk ana happy with lovely fiancees

Wawa_Nadwa said...

semoga bahagia hingga ke akhir hayat.
kamu jgn lupe daku di hari bahagia mu taw!!

hiks!

Hayati said...

wahh..mmg best entry nie, tahniah k.nana....smoga bahagia hingga ke akhir hayat...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...