orang kawen

ari ahad tu jugak ade wedding kawan baik ady kat Jengka 17 tu...
ni angah kawan baik ady dari kecik, sekolah rendah ngan menengah, keje pon same...
tapi sekarang angah dah pindah kat temerloh sebab keje kat hospital temerloh tu..
angah ni behave sket dari en.ady tu...
en.ady ni dulu dia ala2 macam playboy pon ade,
tapi sekarang tak dah tau...dia cakap dia dah tua untuk jadik playboy...
sekarang mase utk pk masa depan..
ade isteri, family sendiri..anak2 sendiri..gtulah katenya...
mudah mudahan kan papa...janji tau..hiks :p
oh ye, saya ngan en.ady ari tu sedondon tau...
putih...
tapi lupe lak nak amik gambo, sebab org dok perhati saya je,
sebab pakai tudung pelik kot...
tak pon sebab saya ni tunang ady...
maklumla, ady ni kat kampung dia...cukuplah terkenal...
sampaikan ade akak belia yang jaga makanan tu tanya,
" ni tunang ady ke...?
saya angguk kan aje...
huhu...betol la kan...
jagn harap ko nak ngorat ek..hehehe..
kami pergi berempat sebenarnya...
saya, ady, ijai n mak ady...
gambo pon segan lak nak ngambiknye...
kampong kan...
bukan tu je, gambo pengantin pun saya lupe nak amik...
boleh tak...hikhikhik..

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...