kolam ikan keli

sampai Pahang dalam kul 10 lebih la...
Didy ni...dah lpas salam2 ngan mak abah dia...
nak tau dia tuju ke mana dulu...
tu haaaa....dia jenguk kat kolam ikan kat ujung laman tu...air dia...mak aiiiihhh...
dah hitam gile...dah tak nampak ikan dah...Didy terus tukar baju sebab nak bersihkan kolam tu...
ikan dalam tu sebelom ni banyak...
ade ikan keli puluh2 ekor jugakla...tinggal 15 ekor saje sebab dah kna makan..hiks :p
pastu ade ikan talapia...
besa2 tau...
pastu abah kate semua dah ilang...ade la dalam 14 ekor gak...
owhh..saya adalah penggemar ikan keli tapi geli nak pegang yang idup2 punye...
sebab macam ular...
saya mmg anti ngan ular...
dahla malam tadi saya mimpi kna kejar ngan ular...
ape maknanye tu...sape tau..??
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...