meh balik kampung meh...

ni pagi sabtu tu...dah kul 10 dah maser ni..
huhu..janji ngan ibu saya nak bertolak subuh2 tapi huh!
nasebla coti...ngantok sebenarnya sebab malam tu tdo lambat...hiks :p
sebelum balik harusla jumpa tunangku dulu...
dia tak ikutla tahun ni...
tahun lpas saya ikut dia balik pahang...
tahun ni tak bleh la...dah janji ngan ibu saya nak masak rendang..huhu..
hahhaha..muka baru pas bangun tdo...
nikmatnya raser tido bila ader org drive kat sebelah...
bangun2 tdo jer dah sampai bidor...cayalah...best best...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...