jom heboh bukit jalil

ni cerita hari sabtu 20 dec ari tu...
sori entry basi lagi...:)
kalau dikira2 dah 4 tahun saya ngan en.ady g jalan2 kat jom heboh bukit jalil ni...
pegi jom heboh yg kat tempat lain tak penah pon...
weols sampai lambat sket...
oh ye, ni cerita sebelum saya cabut gigi ek...
lpas asar bertolak..dalam kul 5.30 ptg weols sampai...
mase on the way tu dah ujan kat kat depan IOI Mall, Puchong...
bila sampai kat Bukit Jalil..belum hujan lagi...
so, saya siap2 bawak payung...takut ari ujan..
depan bukit jalil tu jangan citerla...sure jammed teruk punye...
ade cerite di sebalik saya tayang gamba sandal saya ni...
huhu, sandal tu baru ajer beli kat maydin malam tu,
esoknye bila pakai dah putus...
tak nampak ek..haa..meh saya fokuskan sket...
tu yg belah kanan tu, kan putus tu...
mase ni dah sampai dah setelah jauh berjalan dari parking keta...
en.ady la yg susah payah patah balik dalam ujan yg dah turun tu g amik kasut yg lain...
then saya pakai kasut yg ni...
yg sebelah tu kaki ijai...
ala, gelap la pulak kat depan kedai razlan kristal ni...
dia jual air aper ntah yang dalam botol kaca tu...
klaka sangat tgk gambar ni, event sekarang pon, mesti saya tergelak sensorang...
takleh tgkla gambo dia yang terkejut tu...
kan ke tgh ujan kan,
saya amik gambo pakaila flash sebab nampak gelap...
kakak ni ingatkan kilat kot..tu yg dia terkejut tu terus buat muka spastik..
hahahahaha..tergelak saya ngan ijai...sori yer kak...
taktau la pulak akak nak pusing blakang...hehe :p

see..ramai sungguh org kan...
mase ni time mahgrib ni,
sebelum weols terjah kat atas nun,
ijai n en.ady g surau jap, saya tgu kat luar aje sebab saya cuti...
dari jauh asyik ternampak plastik ijau ni je...
oooo..rupe2nye beg kat booth potato chips ni..
gambar ni saya tak edit ek, just klik saje...
malam tu tak mula lagi persembahan...weols dah kepenatan..
lagipun dah ujan lebat...
saya, en.ady n ijai...
ijai yang voluntere yg nak bawak sume beg2 ni...
booth hotlink
en.ady yang botak...
lpas tgk shuffle ni weols terus balik ke port klang...
sebab nak tdo umah ucu...

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...