hepi belated konvo pada stim n men

akhirnya grad jugak sahabat baik saya dua orang ni...
stim dan men..merupakan sahabat baik saya maser buat diploma kat itm perak dulu...
kawan susah senang..hiks :p
dorang konvo semalam 2hb Dec 08..
"sori korang, aku tak dpt pegi.."stim n family dia..juga dgn awek nye, wan shafrina...

men n his family...juga ader awek nyer si siti musalmah berbaju biru...
hahaha.."siti musalmah"
ader cerita di sebalik siti musalmah tu...hiks :p
oppss men...nilah dia siti musalmah hang yang dulu dok carik ek...hehehe...
sebenarnya siti musalmah tu tak wujud pon...
maser diploma kat perak dulu, men ni ramai peminat tapi dia bolayan...
bukan tak suke pompuan tapi..pompuan yg ngorat dia semua terlebih cantik2 n seksi2..hahahha...
ye ker men...jawab sket..~ kalau hang baca blog aku la...:p
lelaki pon minat dia sebab muka dia jambu..hehehe...
tu yg bila kitorang gosip dia ngan minah tu minah ni..
dia cakap..dia nak carik yang name siti musalmah jugak...
hahahha...maksudnya..yg alim2 n warak2 sketla...
itu dulu...
tapi sekarang...who knowssss....
yang saya tau maser diploma dulu dia admire kat sorang pompuan tu...
tapi pompuan tu dah ader yg punyer...
bukan siti musalmah namenyer tapi sebab mukanye cam japanese lookk...
hahahah..sesape budak foto...korang mesti tau kan...
owhh..ni mak men...lame tak jumpa kan makcik...
dulu penah jumpa sekali aje...
tu pon men bawak saya, kak elly, as, n stim singgah umah dia kat kulim jap.....
maser kitorang g shooting kat penang...

aper2 pun...selamat berkonvo yer korang...!!!
dah dapat degree pon...
jgn lupe aku k...:P

secebis kenangan bersama stim n men...

1 comment:

FareeZan said...

alahai dh konvo gak dak2 nie haha akhirnya....... tahniahla both of u yg sengal

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...