en.ady botakkan kepalanya!!

"adooiiyaii papa..."
saya sebenarnya tak suka sangat dia botakkan kepala...
huhu..
sebab nanti nampak macam budak nakal dan playboy...
macam ajerlah tapi dia tak mcm tu pon..hehe..
saya kan tunang dia, saya taula..hikhik..
ni pon kedai mbr dia jugak..
mamat india tu namernye boy...
ntah bila ntah dorang kawan2...
yg pastinya, kat Shah Alam ni...ramai sungguhlah kengkawan dia...
terutamanya kat area2 putra heights tu, alam megah...
huhu..saya tak boleh nak curangla...hikhikhik...
takde niat pon yer papa :p habih gondol dah...:ptu dia budak botak sudah mariii.....
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...