sori uols...

salam semua...
sori...saya ketiadaan masa untuk mengapdet blog..
ni pon curik2 guna internet kat umah ucu kat port klang...
hehehe..takderla curik2...curik2 mase tdo saya sebenarnya...
esokkan cuti, saper ader hal kan...kan kankan..
tapi saya de hal..
uwaaaa..subuh2 esok, saya nak gerak balik kampung en.ady wooo...
balik pahang lorr...
adooiiyaiii...apsal la awal sangat papa oiii...
ni kes kna paksa ikut tau..hiks :p
bukanlah taknak ikut tapi lamer woo kat umah mak dia...
saya kan pemalu..hikhikhik..
event dah bertunang pon, sifat malu ku masih menebal..
eceh eceh :p
nasibla akak dia pon balik gak..
takde la saya segan n termangu2 sensorang kan...
tapi kan..tapi lagi...
akak dia balik pahang hari ahad petang lorrr...
huhu...
banyak entry nak masukkan malam ni..
saya kna apdet laju2 la nampaknya...

di kesempatan ini juga...
saya ucapkan selamat menyambut hari krismas pada yang menyambutnya...
kpad yg tak sambut, selamat bercuti...
dan juga selamat tahun baru hijrah...
cuti lagi kan ari isnin ni...
saya akan mnghabiskan masa di pahang..
kat pahang takder internet tau..
maknenye saya cuti berblog selama 5 hari...
see u...jumpa lagi hari selasa... tata...love uollss..muaaaahhh...

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...