tinggal kenangan

tinggal kenangan saje uols...
tapi still lagi contact2...
maser ni kat ulu kenas la...
ramai2 berkampung kat sini..
bebudak photography dari part 6 sampaila part 1...
maser ni saya part 5...
yg dua kat belakang tu..rambut belah tgh, kecik2 jer tu, blah kanan..
itu adalah lecturer saya..
en. nagib b. padil
hikhikhik...tak macam lecturer kan...
pastu barisan no 2 dri depan, 2 dr kanan dan 3 dr kiri...yg pakai baju takder lengan n rambut ala2 trojan tu..
pon aderlah lecturer saya..
en. wan...ala..tak hengatla nmer penuh dia...
so sweeeeettt...

korang nampak saya tak...??
hiks..cube cariikk...

mmm..mehla saya tunjuk...
yg kat tgh2 tu..pakai baju kaler coklat, freehair, rambut ikat tocang tu..
klako lak maser ni...
ala2 selekeh je...

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...