sahabat lama

actually saya baru jer blaja2 join facebook..~ giler ketinggalan..:(
jumpa la ngan bebudak foto ni..
ni salah sorang la...
huhu..sungguh saya tacing ari ni...
bukan aper...terharu bila ingat2 balik kenangan lama maser zaman kat uitm perak dulu..
dia banyak gak tolong saya bila susah..
yg best nyer..susah bsame2 senang pun bsame2..
opppsss...jgn ingat ader scandal ok...
ngan geng saya la...
kak elly, men, as dan juga stimm...
huhu..
oh yer ..nama dak laki ni..aizisyam bin ibrahim aka mat stim..
knape panggil mat stimm...
sebab mata dia yg stim tu..hahahah
trade mark tu tauu..
dikenali ramai maser kat uitm perak...
orang ganu weyy...

utk stim...
semoga ko bahagia..bahagia..dan terusss bahagia...
aku dah tau life ko dulu sikit2..
bila tgk gmbr ko ngan wan shafrina ni...
aku tau kau sedang berbahagia...
hati berbunga2 riang kan kan kan kan...
cayalah stimmm...
cepat2 kawen ok...

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...