meeting AP 59

meeting meeting...
kul 3 tadi..habih 4.30 ptg
Meeting AP 59...
untuk orang2 gomen bahagian kewangan...dorang pahamler ape bende AP 59 ni...
atau Arahan Perbendaharaan 59
ni macam satu denda untuk dikenakan surcaj kalau melanggar peraturan2 yg dah ditetapkan dalam AP 59 nii..
mm..tak paham lagi...
ala...contoh macam satu kementerian atau jabatan tu nak buat bengkel ker, pertandingan ke, pendahuluan diri ke..aper2 jerlah kan yg menggunakan duit kerajaan...
kalau dia dah buat bende tu means dah lepas la kan tarikh nyer...
tapi baru nak buat permohonan...
dia akan dikenakan AP 59...
atau surcaj aka kena bayarla kat kerajaan...
kira cam dendala..
kalau tak paham lagi...
dahla...malas nk citer panjang2...hiks...
alkisahnya, 27 nov nanti nak buat taklimat AP 59...
macam hari bersama pelanggan la...
bagi mnjawab semua persoalan2 berkenaan AP 59 ni...
jemputannya adalah wakil semua kementerian...
so, meeting ini adalah untuk mmbentuk jawatankuasa induk dan bahagi2 kan tugas...
mm..saya kena bahagian peralatan/dewan/ dan juga photographer...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...