nak kemas bilikla...

aduuhhaaaiii...
nampak tak serabut2 tu...
sebenarnya ader lagi bersepah2 kat tepi tu..
tapi macam malu segan jer nk letakk...
mmm..gambar baju2 ni jerlah ek...
bila tgk baju2 ni...
teringat maser memula kejer dulu...
ader 4 helai jer baju kurung tau..
saya ni dulu lasak sket...
kejer kilang dulu pon pakai seluar ngan blouse uniform jer...
zaman study plak..saya kan student photography..
huhu..baju kurung nan ado maknonyo la aiiihhh.....
tapi ni baru setahun keje, aderlah kot baju untuk stok sebulan punyer...
kuikuikuikui..
ni tak campo yang tgh sidai kat luar n yg dalam baldi serta yg lipat dlm almari dan juga kat kampung..
hikss.....
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...