hari ini ~ 11nov 08

UPDATED!
oh yer,..ader yg bertanya...
mood saya ari ni...
En.Mahmood sy sangatlah happy mappy ari ni...
setakat nilah...
mintak2 semuanya lancar kan...
*************************

hari ini ader hari special kah?
mm..takder kot...
tak tau nak apdet ape...
takder aktiviti pun...
hari ini keje tak banyak sangat...
cuma nak apdet segala fail2 yang banyak kat blakang saya ni...
motif amik gambo2 syok sendiri ni adalah...
nak amik mood keje ni...
kasik up sikit semangatnya...
ohh yeeaaahhh..saya semangat keje ari ni...
selamat bekerja uols...


lihatlah kebizian opismate2 saya ni...
sebenarnya ramai tau...sebab semua tgh tunduk wat keje la kot...

pss...sape yang celebarate bufday ke..anniversary ke...ape2 ke..
semoga selamat2 semuanya...
saya sayang uols...

5 comments:

Unknown said...

oic arinie pakai baju wane pink ek.. so sweet.. akak baju biru tula jerk..uhuhu

cikpuanmiera ^__^ said...

aku ni plak.. semangat ke.. xsemangat ke... mmg kene wat keje je.... huhuhu

SaDi said...

happy jer muka... :) mood baik yeee.... :D

Ana Lyana said...

hehehe..kak sadi...hari ni mood ok..happy mappy...:P bulehla saper2 nak kacau...
nanti mesti senyum jer....:)

ibuafiqahhuzaifah said...

apsal muka akak kerut 1000?...
huhuhu...
amik gambo curi nih!
rotan kanG!!!!hik2....

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...