Chemistry Lab, Bangi Sentral

Lama tak date ngan girlfren sorang ni... Hari Jumaat minggu lepas, plan la sekali ngan Zaza N Hany tapi dorang tak available. So, aku berdua je la...

Dingdongdingdong gak tak tau nak makan mana. Aku cadang takmo nasik2, tengahari nasik memang tak lalu la nak masuk kat tekak ni.. Aku cakap kat N, jom kita g minum kat coffee cafe tu... N cadangkan Chemistry Lab ni lah... Dia dah banyak kali makan kat situ rupanya... Sedappp... Review dari N.. dari aku? tunggu hingga ke akhir entry ni ek.. 

Chemistry Lab ni kat Bangi Sentral. Bangunan baru yang banyak butik2 tu.. Seksyen berapa? tidaklah aku ketahui.. hehehe, den bukan orang Bangi.. =p


Caramel Latte RM12.00


BBQ Wrap RM12.50


Mango Crepe Cake RM12.00


Yang N punya tu yang ada salmon tu RM22.90. Set. Ada Salmon pasta + Onion Ring + Ice Tea


Ni la lunch gilfren ai.. hihihi... N dulu2 dikenali sebagai Princess N. Sekarang tak princess dah sebab dah mak2 orang.. hahaha.. ampun N...

Review dari aku, sedap giler BBQ Wrap tu... Caramel Latte pun sedap, Salmon tu pun sedap... Semualah sedap... Ish ko ana, apa je yang x sedap.. hahaha... Tapi serius la, pada yang dah bosan takmo makan nasik tu, lehla try makan kat sini ok... Environment ok.. Tenang je makan... Memang licin habis aku makan... :)




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

3 comments:

Unknown said...

mango crepe tu tak tahan..dh lama nk mkn crepe..tp jumpa yg x halal..campur alcohol..eemmm..

AIN said...

kak n ni blog die xde dah eh kak..

Qaseh Suhaida said...

Nampak sedap mango cake tu

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...