Thursday, October 29, 2015

Ronda-Ronda Kat Banda Hilir

Selesai naik Cruise pastu tido...

Esoknya, selesai breakfast, lepak jap kat Hotel... Bagi budak-budak main bath tub... Dalam kul 12 kitorang check out...

Dah check out harusla romda-ronda Banda Hilir dulu kan...



Ala tempat yang standard je kalau pegi Melaka ni... Dulu-dulu pernah pergi.. Kali ketiga kot aku pegi sini...








Dulu-dulu dalam gerabak tu xde orang jual-jual... Ari tu pegi ada orang jual macam sourvenior... Baju dan lain-lain...





Jumpa pulak kuda ni... Dani Zara apa lagi kan... RM25 sekali round.. aku tawar-tawar, dapatla RM20. Takpelah, bagi dorang merasa... Mama n papa pun nak merasa jugak.. hehehe...



Kuda tu baik je...







Tak sah kan kalau tak pegi sini... Panas merembang masa ni.. Fuhhhh!


Sian, xde orang nak amikkan gambar family...


Sekali ada tourist tu suh amikkan gambar dia, aku pun suh dia amikkan gambar kitorang gak.. hahaha.. Tapi sayang, Zara moody taknak bergambar... Takpelah, asalkan gambar dia masuk haa kat tepi tu...


hahaha, kat sini aku ade pernah amik gambar dulu... jap carik gambar lama...

hehehe, tahun bila ntah, tak ingat...

Xde dah kereta dalam gambar lama tu kat gambar latest yang aku pegi tu...


Yang ni pun macam baru je... Tahun 2010 dulu takde lagi...



Dah penat + panas = mengamuk... Makanya jomlah kita balik...

Tapi ada mission yang kena dibereskan dulu sebelum balik... Ape tu?

Ok next entry.. :)


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥