Thursday, June 4, 2015

Dinner With Icha Bam Bam.. =p

Masa aku kursus kat Trolak ari tu, dekat je la ngan umah adik aku si Ijai nun... Aku paksa dia datang hahaha, sebab nak jumpa Icha BamBam... anak buah aku satu-satunya sebelah aku la... sebelah Ady ramai... 7 orang semuanya...:)

Aku sampai Trolak dalam kul 5 lebih. So, ada masa free sampai pukul 8.30 malam. Then Ijai tunggu Fyqa balik keje terus shoot datang sini... aku tgk maps ada la dalam 14 minit... hihi.. Tapi Ijai bawak laju.. tiba-tiba call dah sampai...

Aikkk..

Hahaha...




Ya Allah Ichaaa.. Bambam sangat kamu ni tau... Lamanya Mak Long tak jumpa.. Last jumpa masa Ati Kawen bulan 2 ari tu kan...


Ijai culik aku bawak makan kat luar.. hehehe.. aku cakap jangan jauh2.. kang tak sempat nak amndi solat bagai...

Makan kat simpang 4 nak masuk ke Felda Trolak tu je... Dekat bebeno... hihi...



Ichaaa.. hehehe, dah besar ni takde masalah la nak buat dia gelak.. Sebab dia dah kenal orang... Ni Mak Long dia la, ofkos la Icha kenal kan... :)

Pandai dah sebut nama MakLong.. So clever Icha... Muah ciked...



Ijai belanja so kita order air jus.. Hahaha... Mahal sikit..=p


Kuewtiau Hailam. Lamaaa nak tunggu deme tu masak... Mujurla sedap.. berbaloi-baloi.. :)






Icha budak bijakkk, nak makan sendiri... hehehe, kacau umi makan yerp..

OK Ijai... Tq sebab belanja... Babai Ichaaa... Nanti Mak Long jumpa lagi tauuuu.... Love youuu...




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: