Suami Aku Ustaz.......ke? =p

Hehehe...

Suami haku bukanlah ustaz.

Layan movie Suami Aku Ustaz tadi time break ngan kolig : Wahida, 'Bina Insan', Kak Izan and Ika tomey... haha. Sempat! 

Time ni jelah me time aku... time lain.. sorry, aku ni kepunyaan suami dan anak2. Xleh tinggal... :) Kadang tu bawak balik keje opis nak buat kat umah lah kononnya, akhirnya kerja itu dipandang sepi.. hahaha... 

Movie ni aku bagi 3 bintang dr 5 bintang. Citer dia biasa je. Tapi tadi ade orang potong bawang dalam panggung. Hahaha... tsk tsk tsk!

Belah kiri dengar sobs sobs sobs.. belah kanan ternampak dia kesat airmata...kuikuikui.. aku? Banjir gak kat kolam mata ni.

Tapi bestla. Banyak pengajaran. Yang paling terkesan adalah dengan ayat ni...

"Lidah adalah lebih tajam dari mata pedang"

Kerana mulut, badan binasa.. tulah perumpamaannya.. 

Kalau ada masa terluang tu korang pegila tengok kat wayang.. :)


No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...