Thursday, March 19, 2015

Tiket Aquaria Free!!!

Jeng Jeng Jeng.. benda free memang laju je haku kan.. :)

Alhamdulillah dapatla tiket 4 beranak ni ke Aquaria KLCC nun. Jimat RM132 oi.. =p Walaupun target nak g Tambun nun...

Dan tadi baru gak redeem voucher Aeon RM50 x 2... So dapat RM100 lah.. rezeki anak-anak boleh shopping baju raya nanti... Mama tengah struggle lagi hanto gambar korang ni.. Hehehe...

Thanks to Juelee yang mewar-warkan contest ni... Jelly ngan Juelee sebab dia dapat tket g Legoland... Hehehe...






Silala terjah  lama web Friso ye dan baca term n conditionnya...:)

Jom UBrians... g Aquaria nanti sama-sama yer...Nurul, Mid, Nano Nor, Reen... ke ade lagi yang aku tertinggal...

Marziey ngan Ann g Tambun..

Juelee sorang dapat g Legoland...

Tu ada cabaran baru lagi...Hadiah utama g HK Disneyland... Hadiahnya first come first serve tau...

:)

Semoga berjaya. Terima kasih Friso..


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

juelee said...

hehe tahniah ana...doakan aku menang byk lg hehe

Tengku Fauziana said...

Dah separuh jln koorg redeem baru aku perasan contest ni..huawaa...
i is jelly...