Friday, March 6, 2015

Gala Dinner INSPEN 2014

No idea nak tulis...

Tengok gambar jelah k.. :)




Rampingnya mak jemah hujung tu.. =p

Geng2 Unit Latihan..



Grand Prize... TV, Microwave, Oven, DVD n Hp Samsung


Untuk pemenang2 Bowling...


Emcee malam tu.. 2-2 ni dah pencen kat INSPEN. La ni kat Pos Malaysia rasanya...


Weewittt, Johan Bowling berkumpulan.. :)



Ada sukaneka antara table... kebetulan gak satu Unit PPPE duduk satu table.. menang pulak kan.. so hadiah hamper tu xyah susah2 nak bahagi2.. letak je kat pantry Ofis.. :)

Tahniah untuk PPPE. Bos besar amik adiah...


Calon2 best dress... Tahniah untuk Herman.. yang pakai baju ala-ala Bangsawan tu... Tahniah gak untuk Bulan Lawai, yang pakai baju tradisional Sarawak tu...



Persembahan terbaik malam tu... dari Caliph Buskers... Tq datang INSPEN.. :)



Tu diaaaa... Tahniah Am... dapat tvvvv!!!  Banyak gak Bahagian Latihan bolot hadiah.. Hp samsung tu pun Unit Latihan gak menang...



Warga INSPEN with Caliph Buskers. Cer carik aku... hehe..



Beratur nak amik hadiah Lucky Draw...

Tu gambar2 dari official photographer...

Kat bawah ni dari kamera cabuk aku... =p


Haila Mak jemahh... ramping pinggang ko...=p

Unit PPPE. Incomplete. En. Maniam je takde.. Dia Vegi so tak join makan2...



Bertambah Koleksi trofi Bowling ni.. :) Tapi ni paling besar la dari yang lain yang pernah aku dapat...hikhik..


Hadoiii, teringat2 kambing ni haa.. terbaikkk...



Desserts... sedappp semuanyaa..


Acara Sukaneka...



And last... gambo brackground Caliph Buskers... :)

Tq INSPEN. Selamat Berumur 30 tahun. Jumpa lagi tahun depan..


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

tenku butang said...

tergoda dengan gambo makanan tu.. nyum2