Thursday, February 5, 2015

Riadah

Hai nasib la playground kat sebelah school... Petang Isnin ari tu bawaklah kejap dorang main kat sini sebab esoknya cuti kan... Cuti Thaipusam.





Rajin haaa, ticer Zara ikatkan rambut.. :) tq ticer.


Dani stay ngan aku kat opis sebab tadika dia tutup, Hari Wilayah.









Tu bangunan putih tiang2 biru tu, sekolah Zara... Taska Bijak Cerdik. TBC dah ada playschool untuk tahun ni...tu yang macam2 aktiviti untuk budak umur 2 3 4 tahun..


Bangunan opis aku yang sebelah kiri tu... hari2 park kete kat situ then jalan kaki hantar Zara. Exercise pagi2.. haha..berpeluh gak beb.. sebab dia macam mendaki bukit sket...


Lastly, bergambar ngan mama jelah ye Zara, aabang awak tu tak nak dah bagi kerjasama... :)



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: