Ubat Melecur

Testimoni panas lagi ni... baru keluar dari oven.. hehe...

Ari Ahad memang rutin la aku iron baju untuk stok seminggu. Baju keje aku ngan Enady la... Anak2 dok ulang alik main.. tengah aku leka gosok baju ni, iron kat tangan aku, Zara tiba2 marah...

"Panash la mama, sakit la!"

"Aik, iron kat tangan mama ni, bila masa adik pegang?"

Pastu dia blah.. sambung main...

Tak lama lepas tu dia datang balik kat aku...

"Mama, tgk ni..." Dia tunjuk tangan dia...

Alamakkk adiikkk.. apesal merah ni? Dia tunjuk tempat yang buat tangan dia jdi mcm tu... besi iron board!!! Kan panas benda tu.. haishhh yg tadi la ni yang dia marah2 aku tu...

Terus amik HERBAL BLEND CREAM SHAKLEE and sapu kat tangan yang melecur tu.. Alhamdulillah... sampai saat ini tiada gelembung... dengam izinNya. Aku hanya ikhtiar sapu krim tu kan...

Jadiknya, Herbal Blend Cream ni memang wajib standby satu tiub untuk satu family... senang ape2 hal emergency ada krim jadi penyelamat.. :)

Herbal Blend ni bukan untuk melecur je.. Banyak lagi manfaat manfaat lain yang boleh korang dapat bila korang ada Krim Herbal Blend ni...

Kalau berminat, meh whatsapp, kita sembang-sembang.. 0182244135

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...