Tuesday, January 6, 2015

Penggemar Tegar Mee


Bila di tanya, "Ok, Abang ngan adik nak makan apa hari ni?"

Usually jawapan dorang...

Dani : Abang nak nasi lemak..
Zara : Adik nak mee...

Apsal korang takde makanan kegemaran yang sama ni??? y y y y? =p

Kalau tak, dah jimat la mama masak... kuikuikui...

Tapi kalau kat rumah, makan je apa yang ada ok... Hahaha, mujurla dengar kata. Zara agak kurang effort dia nak makan sendiri.. habis berterabur plus mama dia malas nak berkecah2... Dan Zara akan mintak abang dia suapkan.. hahaha, so sweettt.. tapi ada masa si abang xmo share... Maka bergaduh manjala deme berdua...

Susahnya lahai nak suh berkongsi...

Nak video si anak dara makan mee... adoii, tergelak2 mama tengok video awak ni Zara.. menikmati sangat.... :D

A video posted by AnaLyana (@nurliyanauzir) on


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: