Thursday, December 18, 2014

4 & 2 Tahun 9 Bulan


Hai la anak-anak... Kejap kamu kamu dah besar...

Zara officially hari ni masuk 2 tahun 9 bulan. Dani 4 tahun 9 bulan...

Dani Zara ngan Paklong Gee... :)

Semalam ada majlis merisik kat umah Mak Uda kat Kg. Gajah. Selang 2-3 buah rumah je dari umah ibu... Insha Allah 28 dis ni Majlis Bertunangnya... Weeewooo, tak sabar nak balik jumpa anak2... Tak sabar gak nak gosip-gosip ngan kazen2.. hahaha.. lama wooo tak kumpul ramai2...

Ika Zara Dani Paklong Gee n Cik Pami...

Hai kakak Zara... Botol tu tak lekang yer... :) Minggu depan kita jumpa hokey...



Dani & Zara tolong nenek buat kuih... Kuih Bom!


 Tengah melantak nasik ngan kuah kari... Penggemar kari rupanya anak2 aku ni...


Hai abang Dani... x comot pun abang makan yer...


Kakak makan comot laaaaa...


Nenek whatsapp gambar ni, bangun tido tak mandi terus makan nasi lemak.. Adoi la kakak Zara...g basuh muka berus gigi dulu la... =p



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: